Cloenda del taller A tot ritme del programa Activa’t al Casal
La regidora de Drets Civils, Cooperació i Igualtat, M. Rosa Ball, ha assistit aquest dimecres a la darrera sessió del taller A tot ritme del programa Activa’t al Casal, que ha tingut lloc al Centre Cívic de l’Ereta i en què han participat prop de quaranta dones. A tot ritme és un taller dissenyat amb l’objectiu de millorar la coordinació, l’equilibri, la flexibilitat i la memòria mitjançant l’activitat física, el ritme, el moviment i la música. Aquest taller ha tingut una periodicitat mensual i ha comptat, d’octubre a maig, amb la participació global de tres-centes cinquanta dones.
Per altra banda, demà dijous, al Casal de la Dona tindrà lloc el taller Què opinem les dones? que tractarà sobre La salut de les dones, amb motiu de la commemoració del Dia Mundial d’Acció per la Salut de les Dones (28 de maig). Aquest taller està adreçat a totes les dones del municipi, especialment a les que estan vinculades a entitats de salut, que hi vulguin participar per posar en relleu les fortaleses i les necessitats de les dones en relació amb la salut. La finalitat del taller és reflectir en un document les conclusions de totes aquestes aportacions.
Amb aquesta activitat, el Casal de la Dona clourà el programa Activa’t al Casal 2014/2015, fins al proper mes d’octubre en què començarà una nova edició. Les dones interessades a participar en aquests tallers o en altres activitats, poden demanar més informació al Casal de la Dona (Plaça Fanalets de St. Jaume, s/n – Telèfon 973 700 461).