L’alcalde de Lleida proposarà a la Comissió de Carrers posar el nom del Pare Pere Martorell a un espai públic de la ciutat

Àngel Ros: “El Pare Pere va ser una persona entregada als altres, especialment als més febles, i també un home compromès amb els valors de llibertat i democràcia”

L’alcalde de Lleida proposarà, en la propera comissió de carrers que es celebrarà després de l’estiu, posar el nom del Pare Pere Martorell a un espai públic de la ciutat.

El paer en cap ha explicat que es proposarà que un carrer o plaça de Lleida porti el nom de qui va ser molts anys prior dels Carmelites a la ciutat i, també, ànima i fundador del casal Pare Palau i de la Llar de Jubilats de Santa Teresina. “El Pare Pere Martorell va ser una persona entregada als altres, especialment als més febles, i també un home compromès amb els valors de llibertat, democràcia i estima per al seu país”, ha destacat Àngel Ros.

El casal Pare Palau és un dels vuit centres oberts o centres tipus “pas a pas” de Lleida, un equipament que vetlla per l’educació i formació complementària dels nens i nenes de famílies en situació de vulnerabilitat.