Bona acollida a les visites guiades de Turisme de Lleida

Unes 1.500 persones han participat en les diferents rutes proposades en l’últim any i mig

Les visites guiades que Turisme de Lleida ha proposat amb diferents temàtiques han tingut una bona acollida per part dels visitants i dels mateixos lleidatans. Unes 1.500 persones han participat en les rutes organitzades en l’últim any i mig, amb el Centre Històric, el Modernisme i el Castell de Gardeny com a principals centres d’interès.
Aquest dissabte s’ha fet l’última visita de les sortides per a aquesta tardor. Bagul d’Històries, que s’inclou en el programa de Racons de Llegenda, permet conèixer els petits detalls del Centre Històric que habitualment passen desapercebuts però que expliquen petites històries, curioses i singulars. És una visita adreçada principalment a públic familiar. El recorregut atansa el visitant a diferents espais, com el Mercat del Pla, la Casa Natal d’Enric Granados, la plaça dels Gramàtics, Sant Llorenç, la Casa Onofré Cerveró, l’Oratori dels Dolors, l’Antic Teatre Victòria, El Peu del Romeu i la làpida Cresques Abnarrabí.
Més de 200 persones han fet alguna de les visites d’aquesta tardor: Les cases il·lustres del Centenari Modernista; Cobla de Joglars i Bagul d’Històries, de Racons de Llegenda, o les activitats al Castell Templer de Gardeny.