Campionat de tècnica i pumses de taekwondo al Pavelló Municipal Juanjo Garra
La tinent d’alcalde Montse Parra ha lliurat les medalles als guanyadors de la competició en què han participat 350 esportistes de Lleida i comarques
El Pavelló Municipal Juanjo Garra ha acollit aquest matí el Campionat Provincial de Tècnica i Pumses infantil i adult de Taekwondo, organitzat per la Delegació Territorial a Lleida de la Federació Catalana d’aquest esport.
Han participat uns 350 esportistes, dels diferents clubs de Lleida i comarques, que han estat avaluats pels jutges de la Catalana, que ha tingut com a representant al director d’aquesta modalitat, José Santiago Bueno.
La tinent d’alcalde i regidora d’Esports, Montse Parra, ha assistit al campionat i ha lliurat les medalles als guanyadors de les diferents categories.
El campionat de tècnica i pumses només és de figures. El provincial de combat està previst pel mes d’abril.