El Lleida derrota al Cornellà (2-0) i jugarà els play off
Arroyo i Colinas, els golejadors d’un partit que finalitza amb eufòria de campions La Paeria il·lumina de color blau els ponts i passarel·les del Segre per celebrar la gesta esportiva
El Lleida Esportiu s’ha classificat per jugar el play off d’ascens a Segona Divisió A, després de vèncer el Cornella (2-0), al Camp d’Esports, l’únic rival directe que podia disputar-li la plaça a falta d’un partit per finalitzar la Lliga regular.
Des del primer minut, l’equip d’Imanol Idiakez ha dominat un partit, que ha donat fruits abans de la mitja hora de joc, quan Urko Arroyo aconseguia batre el porter del Baix Llobregat. Malgrat aquest avantatja, calia arrodonir el resultat per no tenir cap ensurt de darrera hora, i el Lleida ha seguit pressionant el rival al llarg de tot el camp. La tranquil·litat ha arribat quan faltaven onze minuts per finalitzar el temps reglamentari, mercès a una acció de Julen Colinas.
A partir d’aquest moment, el Camp d’Esports ha esdevingut una festa, que ha acabat per esclatar quan l’àrbitre ha donat per clos l’encontre. Jugadors i afició han celebrat la victòria i el passaport cap al play off, al damunt de la gespa del terreny de joc.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, que ha presenciat el partit des de la llotja de l’estadi, acompanyat dels tinents d’alcalde Montse Mínguez i Joan Gómez, i dels regidors Toni Postius, Paco Cerdà, José Luis Osorio, Carles Vega, Núria Marín i Joan Vilella, així com el delegat territorial d’Esports de la Generalitat, ha felicitat l’equip directiu, tècnic i els jugadors per l’èxit aconseguit.
Per celebrar aquest triomf esportiu, que permet accedir al passaport cap a la Segona Divisió, l’Ajuntament de Lleida ha il·luminat aquest vespre de color blau els ponts i passarel·les del ríu Segre.