Campanya per promocionar les coques de recapte de Lleida aquest estiu

Turisme de Lleida i el Gremi de Forners de les Terres de Lleida impulsen per tercer any consecutiu la iniciativa NoEsCapSecret que a #lleida tenim les millors coques de recapte del món coincidint amb la festivitat de Sant Joan

La Paeria, a través de Turisme de Lleida, i el Gremi de Forners de les Terres de Lleida han posat en marxa per tercer any consecutiu una iniciativa per promocionar les tradicionals coques de recapte de Lleida, sota el paraigües de la campanya enogastronòmica, #NoEsCapSecret que a #Lleida tenim les millors coques de recapte del món. Els forners de Lleida guarniran els aparadors dels seus forns amb vinils i caixes de coques de recapte, així com també vinils en vehicles i furgonetes amb l’objectiu de reforçar la imatge de la campanya i promoure el consum d’aquest producte gastronòmic típicament lleidatà.

La plaça Ricard Viñes ha acollit la presentació que ha anat a càrrec del tinent d’alcalde i regidor de Comerç, Rafael Peris, acompanyat del president del Gremi de Forners, Manel Llaràs. Peris ha explicat que “un cop més cal destacar la col·laboració públic-privada en iniciatives d’aquest tipus que contribueixen a la dinamització del comerç de la ciutat i, alhora, potencien el valor gastronòmic de Lleida”.

En aquesta campanya, que es durà a terme fins al 31 d’agost, hi participen 65 punts de venda de Lleida ciutat i comarques. A la presentació també ha assistit el regidor Paco Cerdà.