Un total de 42 equips participen en el Torneig Interclubs de Petanca a la Bordeta

La competició, a la qual assisteix la regidora d’Esports de la Paeria, Montse Parra, reuneix un grup de jugadors de l’elit estatal

Gairebé un centenar de jugadors, integrant 42 equips procedents d’arreu de Catalunya i Aragó estan participant durant el dia d’avui al Torneig Interclubs del Club Petanca La Bordeta, que se celebra a les instal·lacions del popular barri lleidatà i que enguany arriba a la seva 28a edició.
La tinent d’alcalde i regidora d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Montse Parra, ha assistit a la competició i ha saludat directius i participants del torneig per excel·lència que organitza el club de la Bordeta, i en el qual participen jugadors que han estat campions d’Espanya i Catalunya.
Aquest torneig es disputa en una fase prèvia de grups, de la qual surten els dos classificats que després disputen les eliminatòries fins a arribar la final, que es disputarà aquest vespre.