El pregó de Jordi Guardiola dóna el tret de sortida a la Festa Major de la Caparrella

El tinent d’alcalde i regidor de l’Horta, Fèlix Larrosa, assisteix a l’acte central que ha estat seguit d’un sopar popular

El periodista Jordi Guardiola ha estat l’encarregat de llegir el pregó de la Festa Major de la Caparrella aquest vespre i de donar d’aquesta manera el tret de sortida oficial a un cap de setmana festiu en aquesta partida de l’horta de Lleida.
Els actes han començat però abans. De bon matí, el bisbe Salvador ha presidit la celebració de l’eucaristia en honor a la Mare de Déu del Carme, i tot seguit ha vingut la tirada de bitlles, la qual s’ha empalmat amb l’esmorzar.
La tarda ha estat dedicada a l’humor de la mà del còmic Magí i a la Gimcana Nepal, al pàrquing del complex de la Caparrella, fins a arribar l’hora del pregó, al qual ha assistit el tinent d’alcalde i regidor de l’Horta, Fèlix Larrosa.
Un sopar popular, amb la proclamació de la pubilla Mireia Pifarré i de l’hereu Jordi Bonet ha servit per agafar forces pel ball amenitzat per l’Orquestra Transfer, que ha posat fi a la primera jornada del cap de setmana festiu.
També han assistit als actes centrals de la festa els regidors de la Paeria Paco Cerdà, José Luis Osorio i Dolors López, així com els vicepresidents de la FAV, Francesc Rosselló, i de la Comissió Municipal de l'Horta, David Melé.