Els professionals participants a "Som Cinema" visiten el Magical Media

La 7a edició de la Mostra de Cinema i Audiovisual Català es clourà demà al Cafè del Teatre de l'Escorxador

Magical Media ha rebut aquest matí la visita d'una dotzena de professionals assistents a la 7a edició del Som Cinema, organitzat per Suggeriments, amb el suport de la Paeria i la Diputació. 

Productors, directors, actors i representants d’escoles de cinema han pogut compartir qüestions sobre el seu sector i han conegut els serveis i les possibilitats que ofereix el centre audiovisual lleidatà.
Santi Lapeira, president del Centre Experimental de la Cinematografia i les Arts Audiovisuals de Catalunya, acompanyat per Jorgina Domingo, directora del Centre Magical Media, i Heidi Quint, coordinadora, han explicat la posada en marxa d’un programa de màsters amb la UdL i un altre de beques, en el marc de la responsabilitat social corporativa, que aplicarà en el funcionament del Magical. Lapeira ha destacat també les magnífiques instal·lacions del centre audiovisual i la capacitat formativa de la Universitat de Lleida.
A la trobada, hi han assistit Anna Maria Bofarull, directora del Som Cinema; els membres del jurat d'enguany, Judith Colell i Quim Casas, i Herman Bonin, Jordi Cadena, Josep Pi, Llatzer Garcia i Pep Munné, entre altres professionals del sector.
Demà diumenge, tindrà lloc la cloenda de la mostra al Cafè del Teatre, a les 8 del vespre. Durant l’acte es lliuraran els Premis Millor Llargmetratge II Premi Arts Audiovisuals IEI 2016, Millor Documental Llarg, Millor Documental Curt i Curtmetratge Som Cinema 2016.
Tot seguit es projectaran els curtmetratges GENTLEMEN, d’Esteve Rovira i Joaquim Bundó, i MERMELADA (Lleida), de José Mellinas; així com els documentals LA MEMÒRIA DE LES BOMBES, de Jordi Boquet Claramunt, i LA VEU DE QUI ENS ALIMENTA (Lleida), dels directors Gemma Casal, Enrique Marco Abadia i Carles Fargas.