Cloenda del Casal de Robòtica Lego de la Ludoteca del Parc de Gardeny

Els infants que hi han participat han mostrat a les seves famílies els objectes creats aquests dies, una demostració que s’ha fet al Parc Científic

La tinent d’alcalde i regidora dels Serveis d’Educació de la Paeria, Montse Parra, ha assistit a l’acte de cloenda del Casal de Robòtica Lego, que s’ha fet aquesta setmana a la Ludoteca municipal del Parc de Gardeny. Els participants han treballat amb el Lego Wedo i el Lego Technics per poder crear un nino o un objecte animat. En l’acte d’aquest dijous, que s’ha fet al Parc Científic i Tecnològic, els nens i les nenes han mostrat a les seves famílies les peces creades.
Uns 25 infants, de 7 a 12 anys, han participat en la segona edició del Casal de Robòtica. Aquesta activitat pretén iniciar els infants en el món de la tecnologia, així com desenvolupar la seva creativitat, imaginació i cooperació en una vessant lúdica i tecnològica. Els casals són un recurs de lleure educatiu que la Paeria ofereix com a espai pedagògics en èpoques com les festes nadalenques.