L’Ajuntament de Lleida col·labora amb la candidatura del Barça Lassa per organitzar la Final Four d’hoquei patins

La candidatura del Barça presenta el pavelló Barris Nord de Lleida per acollir les semifinals i la final que tindran lloc els dies 13 i 14 de maig L'alcalde Àngel Ros destaca que Lleida té una llarga tradició en organitzar esdeveniments esportius de primer nivell

El FC Barcelona Lassa presentarà aquest divendres a la tarda la seva candidatura per organitzar la Final Four de la Lliga Europea d’hoquei patins. La proposta es realitza amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida, amb el pavelló Barris Nord de la capital del Segrià com a seu de la competició.

Les semifinals i la final de la màxima competició continental se celebraran el 13 i 14 de maig i la indisponiblitat logística del Palau Blaugrana fan que el Club hagi decidit repetir la col·laboració amb la Paeria. Aquesta fórmula ja va realitzar-se amb èxit en l’organització de la UEFA Futsal Cup 2012.

En fer-se pública la notícia, el paer en cap, Àngel Ros, ha destacat que Lleida té una llarga tradició en organitzar esdeveniments esportius de primer nivell. I ha recordat que també conjuntament amb el Barça va organitzar una final four europea de futbol sala i que ara està designada com a seu del Mundial d’Handbol femení dels 2021. Tot i això sense oblidar que ha estat seu de competicions de nivell de diversos esports com el tennis, el golf o el basquet, modalitat que ha triat Lleida per disputar el pròxim mes el campionat d’Espanya de cadets. Tall de veu A. Ros.