La Paeria dóna suport al Centre de Titelles de Lleida per al desenvolupament de la seva activitat

L’alcalde, Àngel Ros, i el president del Centre, Joan Andreu Vallvé, han signat aquest dilluns un conveni econòmic, de 35.486 euros. Ros ha agraït el compromís del Centre de Titelles amb la ciutat de Lleida i el conjunt d’accions que genera, entre les quals destaca la Fira que té lloc els dies 5, 6 i 7 de maig

La Paeria dóna suport al Centre de Titelles de Lleida per al desenvolupament de la seva activitat, a través d’un conveni de col·laboració que s’ha materialitzat aquest dilluns a l’Ajuntament. El paer en cap, Àngel Ros, i el president del Centre, Joan Andreu Vallbé, han signat el document, que determina l’atorgament un ajut econòmic a l’entitat de 35.486 euros. Ros ha agraït al Centre de Titelles el seu compromís a la ciutat i ha valorat el conjunt d’accions que genera al voltant d’aquest art, entre les quals destaca la celebració de la Fira de Titelles de Lleida, que té els dies 5, 6 i 7 de maig. L’alcalde ha indicat que la Paeria signa amb el centre altres convenis, vinculats a la producció i a altres activitats o al manteniment de l’espai.
El codirector de la Fira de Titelles de Lleida, Oriol Ferre, ha destacat el suport rebut, un any més, per part de l’Ajuntament, i ha apuntat algunes de les dades de la pròxima Fira, com les 28 companyies que representaran 28 espectacles en 91 sessions programades. A més, ha remarcat que l’esdeveniment comptarà amb companyies d’arreu del món (coreanes, nord-americanes, europees, etc. ) i que hi participaran 150 programadors i unes 300 persones inscrites. Ferre ha recordat que la Fira és un mercat, motiu pel qual és important que les companyies puguin mostrar els seus espectacles als programadors. D’aquí que l’interès estiguin en créixer en qualitat i no en quantitat.
El conveni signat aquest dilluns té vigència fins el 31 de desembre d’enguany i es crearà una comissió de seguiment i valoració del conveni per avaluar-ne l’activitat.
Els regidors M. Carme Culleré, José María Córdoba, Carles Vega i Joan Vilella han assistit a l’acte de la signatura del conveni, que s’ha fet a la Paeria.

28a Fira de Titelles de Lleida