El periodista Dogan Tiliç pronuncia la conferència de cloenda del III Simposi Llibertat de Premsa

L’alcalde Àngel Ros ha participat en la clausura del Simposi, que compta amb la col·laboració de la Paeria

La conferència del periodista turc Dogan Tiliç, guardonat amb el VII Premi Internacional de Llibertat de Premsa de la Universidad de Málaga, ha clos el III Simposi sobre Llibertat de Premsa que organitzen la Demarcació de Lleida del Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Universitat de Lleida, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida, entre d’altres institucions.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros ha participat en l’acte de cloenda, en el qual ha subscrit les paraules de Dogan Tiliç que ha destacat que la llibertat de premsa va intrínsecament lligada a la democràcia. Ros ha remarcat la tasca necessària que realitzen els periodistes que bé per mitjà dels mitjans tradicionals o dels nous mitjans digitals trameten informació i opinió i contribueixen a la democràcia.
També han intervingut en la cloenda la Degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Neus Bonet, la secretària acadèmica del Departament de Filologia Catalana i Comunicació, Laura Bergés, i el president de la Demarcació de Lleida del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Rafa Gimena.
El Simposi Llibertat de Premsa d’aquest any s’ha dedicat a la “Llibertat de premsa i societat Civil”. Hi han participat, a més de la Universitat de Lleida, la UOC, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat de València.