La Seu Vella participa en la Nit dels Museus
Es projectarà un audiovisual creat per a l’ocasió amb el títol “Un turó de postal” que s’anirà repetint durant l’horari d’obertura establert
El Consorci del Turó de la Seu Vella participarà demà a la Nit dels Museus 2017 amb l’exposició d’una mènsula policromada del segle XIV, mostra de les mutilacions sofertes per la catedral, durant el seu ús com a caserna militar. La peça escultòrica procedeix molt probablement de la capella dels Montcada o bé de la capella Colom.
La participació del Consorci en la Nit dels Museus 2017 inclou la projecció d’un Audiovisual creat per a l’ocasió que, amb el títol “Un turó de postal”, fa un recorregut per la història del turó, la recuperació del conjunt monumental i el turó actual.
“Un turó de postal” ha estat possible gràcies a la col·laboració gratuïta d’algunes institucions lleidatanes com l’Institut d’Estudis Ilerdencs, Col·legi d’Arquitectes i UdL, així com la participació de tots aquells ciutadans i ciutadanes que han volgut participar-hi cedint imatges al Consorci del Turó de la Seu Vella.
L’horari de l’activitat serà de les 9 de la nit fins a les 12 de la matinada.