Activitat per a avis i néts al Centre d’Art la Panera
Avui s’ha fet el taller “Tipo Volum” en què els participants han donat volum i vida a les lletres de l’abecedari, creant perspectives i efectes òptics, inspirats ens els projectes tipogràfics de Lo Siento Studio, que actualment exposa al centre
El Centre d’Art La Panera ha ofert aquest dijous una activitat perquè hi participessin nens i nenes de 5 a 8 anys i els seus avis i àvies. Ha estat el taller “Tipo Volum”, conduït per Pau Llop de l’estudi 131.gd i tipògraf en residència 2017 del centre. El taller, d’unes tres hores de durada, ha comptat amb 16 participants i s’ha fet al mateix espai de La Panera.
L'activitat ha permès els participants donar volum i vida a les lletres de l’abecedari, creant perspectives i efectes òptics inspirats ens els projectes tipogràfics de Lo Siento Studio. El món creatiu de l’estudi barceloní Lo Siento s’exposa actualment “Pedra, paper, disseny” a La Panera, es pot visitar fins al 15 d’octubre i les activitats del cap de setmana van lligades a aquest projecte expositiu.