L’alcalde Ros participarà en la manifestació ciutadana contra el terrorisme a Barcelona

Sota el lema “No tinc por”, la manifestació unitària anirà encapçalada pels cossos de seguretat i d’emergències i sortirà dels Jardinets de Gràcia per arribar a la plaça de Catalunya

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, participarà demà dissabte en la manifestació ciutadana organitzada a Barcelona per mostrar el rebuig al terrorisme i la violència i a favor de la pau. El paer en cap se suma així a la manifestació unitària contra els atemptats terroristes ocorreguts a Barcelona i Cambrils, que portarà per lema “No tinc por”. “Hi vaig com a símbol de rebuig del terrorisme, per solidaritat amb les víctimes i per trametre unitat política i institucional”, ha explicat l’alcalde. La Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona han convocat la ciutadania a aquesta marxa, que sortirà a les 18 h. dels Jardinets de Gràcies i baixarà pel passeig de Gràcia fins arribar a la plaça de Catalunya. La manifestació anirà encapçalada pels representants dels cossos de seguretat i d’emergència i s’espera que l’afluència sigui massiva.
Igualment, el paer en cap assistirà aquesta tarda a la manifestació que també s’ha convocat a Cambrils contra els atemptats. La marxa solidària, amb el lema “Tots som Cambrils”, sortirà del passeig de les Palmeres i anirà fins davant el Club Nàutic.