Continuen amb èxit els sopars maridats a la Ruta del Vi de Lleida

Fins al 6 de setembre, els sopars es fan els dimecres a Lleida ciutat i els divendres, a poblacions del territori L’estiu a Lleida, amb gastronomia i vins

Els sopars maridats que es fan a restaurants de la Ruta del Vi de Lleida han aconseguit consolidar-se aquest estiu a Lleida, esdevenint una bona combinació entre gastronòmica i vins dels cellers de la DO Costers del Segre. Els sopars es poden gaudir els dimecres a Lleida ciutat i els divendres, a les diferents poblacions del territori, i estan programats fins al 6 de setembre.
L'objectiu d'aquesta campanya és continuar oferint una proposta gastronòmica i enològica de qualitat, posant en valor els productes de la terra, així com afavorir la col·laboració entre els cellers i els restaurants de la ruta.
A la ciutat de Lleida hi participen: Celler del Roser, Crapula, L’Estel de la Mercè, La Huerta i Genial. Al territori lleidatà, es fa al Claustre del Monestir de les Avellanes, Cal Menut de Belianes, Els Fogons de la Carme de Cervià de les Garrigues, Restaurant 2007 de La Fuliola i La Solana de Foradada.
Els cellers prenen part en aquesta iniciativa són: Raimat, Mas Garcia Muret, Vinya els Vilars, Lagravera, Analec, Clos Pons, Matallonga, Costers del Sió, Tomàs Cusiné, Cérvoles, i Castell del Remei.
Per a més informació: http://www.rutadelvidelleida.cat/#esdeveniments

L’estiu a Lleida, amb gastronomia i vins. Aquest estiu a Lleida hi ha diferents iniciatives que reforcen la ciutat com una destinació gastronòmica, amb la consolidació de projectes endegats fa uns mesos o l’obertura de negocis amb una variada oferta gastronòmica.
Turisme de Lleida amb la col·laboració de la Federació d’Hostaleria de Lleida, l’Associació Ruta del Vi de Lleida i el Gremi de Forners de les Terres de Lleida han apostat per difondre les diferents activitats gastronòmiques, així com el consum dels productes locals sota la campanya Lleida Gastronomia i Vins. Tasta la Fresca, Sopars Maridats o la venda de coques de recapte, entre altres opcions, omplen les nits d’estiu amb opcions per a tots els gustos.
Aquestes activitats que s’allargaran fins a principis de setembre donen pas a una nova edició de la Festa del vi de Lleida, el 21 i 22 d’octubre, arribant a la 9a edició. Amb la previsió de superar la participació d’altres anys, la festa, plenament consolidada al calendari lleidatà oferirà noves activitats al voltant dels clàssics tastets dels cellers i els restauradors.

Turisme de Lleida