Les millors cerveses artesanes, gastronomia, animació i música en viu, a la plaça del Dipòsit

La mostra reuneix una dotzena de marques del territori al Centre Històric i parades de restaurants del barri dins d'aquesta activitat inclosa a les Festes de Tardor, que ha comptat amb l'assistència de centenars de lleidatans

Centenars de lleidatans s'apleguen durant tota la jornada d'avui a la plaça del Dipòsit per gaudir d'una nova edició de la Mostra de Cervesa Artesana de Tardor. Aquesta activitat, que es celebra des de les dotze del migdia fins a les tres de la matinada, s'inclou dins del programa de les Festes de Tardor i compta enguany amb la participació d'una dotzena de marques del territori. Són Lo Perot, Picarda, Reptiliam, Popaire, La Pirata, Casa Dalmases, Boira, Clandestines, La Vella Caravana, Ponent, Lo Vilot, Matoll i CTretze. A més, els assistents poden menjar en alguna de les parades instal·lades en aquesta plaça, dins la Mostra gastronòmica del Centre Històric organitzada per part dels restaurants de la zona.

A banda, el públic també ha pogut gaudir d'un espectacle d'animació infantil, amb pallassos i màgia, i de concerts a càrrec de la banda catalana Riu. La  tinent d’alcalde i regidora de Polítiques a favor de la Creativitat, la Cultura, l’Educació i els Esports, Montse Parra, ha visitat la mostra per donar el seu suport a aquesta iniciativa.

La Mostra de Cervesa Artesana de Lleida, que també se celebra per les Festes de Maig, pretén impulsar el consum de productes artesans i de proximitat, alhora que estimula l’activitat social, econòmica i cultural del Centre Històric. L'organitzen l’Associació Cultura per l’Oci de Lleida, l’Ajuntament de Lleida, l'Associació de comerciants i empresaris del Centre Històric i l 'Associació de Cervesers Artesans de Lleida.