Taller de Jocs musicals per a tauleta i mòbil, a la Biblioteca-Fonoteca de l’Auditori Municipals

L’activitat es fa demà divendres a la tarda, amb el professor del Conservatori, Toni Rodríguez, dins el cicle L’Altra Biblioteca

La Biblioteca-Fonoteca de l’Auditori Municipal Enric Granados ha organitzat per demà divendres un taller de jocs musicals per a tauleta i mòbil. El professor de llenguatge musical del Conservatori, Toni Rodríguez, impartirà el taller i presentarà aplicacions per poder practicar la teoria musical. Aprendre música és una tasca que pot semblar difícil i avorrida, però amb les eines adequades es pot transformar en un joc divertit i a l’abast de tothom
L’activitat, que és gratuïta, està adreçada a nens i nenes de 6 a 9 anys acompanyats per un adult. S’ha de portar tauleta i/o mòbil i auriculars.
La Biblioteca-Fonoteca de l’Auditori Enric Granados, ubicada a la quarta planta d’aquest equipament municipal, es va inaugurar el 2 d’octubre de 1996. El seu fons està especialitzat en el tema de la música, posant més accent en la part que fa referència a la música clàssica (història i teoria), però sense deixar de banda les altres tendències. Aquest mes de novembre la Paeria ha signat un acord amb la Universitat de Lleida perquè el fons de la fonoteca s’incorpori al catàleg de la biblioteca universitària.