Cloenda del projecte de formació d’empresaris +Q, a càrrec del tinent d’alcalde Rafael Peris
L’acte ha comptat amb una conferència a càrrec de David Tomàs, director executiu de Cyberclick i autor del llibre “La empresa más feliz del mundo” Un total de 148 institucions i 26 emprenedors han participat en el projecte, destinat a promoure el benestar emocional dins les empreses
El Palau de Congressos La Llotja de Lleida ha acollit aquesta tarda la cloenda del projecte +Q, unes sessions de formació, en forma de fòrums i laboratoris amb metodologia ‘coaching’, destinades a promoure la cultura de la qualitat i el benestar dins l’empresa. Aquest projecte innovador i experimental dirigit a micro, petites i mitjans empreses, ha comptat amb la participació de directius de 148 institucions, entre empreses, administracions i associacions, així com 26 emprenedors de la zona d’influència de Lleida.
El tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, del Comerç, del Turisme i de l'Ocupació i l'Emprenedoria, Rafael Peris, acompanyat del cap del Servei Territorial del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya a Lleida, Oriol Salvia, ha donat la benvinguda a tots els assistents a la cloenda i ha presidit el lliurament dels certificats a les persones participants en el programa. David Tomàs, director executiu de Cyberclick i autor del llibre “La empresa más feliz del mundo”, ha pronunciat una conferència amb el mateix títol per cloure la trobada, que també ha acollit un aparador d’experiències amb les intervencions de Sílvia Castaño, gerent de perruqueria i estètica Silton; Vanesa Riu, gerent d'Ilersap; Laura Serra, responsable d'administració i RRHH de Cubas Segre; Adrià Dalmau, CEO de Nousegons; Sònia Morell; gerent de T'he trobat; i Teresa Roig, fundadora de Bioemociona't. Després de la conferència també hi ha hagut un espai d’intercanvi entre empreses dinamitzat per la DJ Naio Decler.
El projecte +Q s’ha centrat a facilitar estratègies de gestió emocional, de lideratge transformacional, de conciliació d’equips d’alt rendiment, d’actitud innovadora, entre altres, per generar un entorn laboral agradable indispensable per aconseguir un millor rendiment en el treball que farà que l’empresa sigui més competitiva i que els treballadors estiguin més compromesos amb ella.
Dins del projecte s’han dut a terme 4 fòrums (treball en equip i interdepartamental, controls de qualitat, lideratge dels càrrecs directius i motivació de les persones treballadores) i s’han fet 24 laboratoris en els quals s’ha treballat de manera pràctica els anteriors temes. Mitjançant les avaluacions que s’han passat, tant als fòrums com als laboratoris, s’ha pogut constatar que molts dels participants han manifestat major benestar, tant en l’àmbit personal com en el professional, les estratègies apreses són totalment aplicables en el seu dia a dia i els ha permès realitzar canvis empresarials que han permet retorns en termes econòmics i de competitivitat.