IV Premi de Fotografia Feminista ‘Leonor Pedrico’

L’activitat s’inclou dins els actes organitzats amb motiu del Dia Internacional de les Dones La regidora Sara Mestres assisteix a l’acte de lliurament del guardó que s’ha atorgat a Dinia Jiménez

La regidora de Polítiques per al Civisme i la Igualtat, Sara Mestres, ha assistit aquest vespre al lliurament del IV Premi ‘Leonor Pedrico’, que enguany arriba a la seva quarta edició.
Dina Jiménez, Selena Garcia i l’Institut de Sort han estat per aquest ordre els guanyadors del premi, que honora la memòria de qui va ser una de les pioneres de la fotografia a Lleida.
L’acte, organitzat pel Grup de Dones de Lleida, ha comptat també amb diverses actuacions musicals. Aquesta activitat s’emmarca dins el programa d'actes unitari amb què la ciutat ha commemorat el Dia Internacional de les Dones.