El Paer en Cap Fèlix Larrosa rep els estudiants universitaris i de Formació Professional que realitzen pràctiques a la Paeria

Són 111 alumnes de la Universitat de Lleida, l’INS  Ronda, l’Acadèmia Martínez, el Col·legi Episcopal, Ilerna i IES Torrevicens

El paer en Cap, Fèlix Larrosa, ha rebut avui els estudiants que realitzen pràctiques a diferents departaments de l’Ajuntament de Lleida durant el curs 2018- 19. Són 111 estudiants provinents del segon Grau d’Infantil i de tercer del Doble Grau Infantil i Primària de la Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida i del Grau superior d’Educació Infantil dual, Grau Superior d’Administració i Finances, Grau superior de desenvolupament d’aplicacions Web, Grau mitjà de Gestió Administrativa, Grau Superior en Projectes d’Edificació i del Grau Superior en Animació Sociocultural de la Formació Professional Dual. També fan pràctiques a la Paeria tres estudiants de Down Lleida.

Els alumnes de les titulacions de Formació Professional Dual provenen de Acadèmia Martínez, del Col·legi Episcopal, de l’ IES Ronda, de l’Institut Torrevicens i del centre Ilerna. Els alumnes vinculats a Educació realitzen les pràctiques a la xarxa municipal d’Escoles Bressol i la resta al departament de Joventut, al Conservatori, i a les regidories de Polítiques per als Drets de les Persones , a la Regidoria de Recursos municipals, Hisenda Municipal i Polítiques de Transparència i a la regidoria de l’Hàbitat Rural i Urbà i la Sostenibilitat.

L’alcalde Fèlix Larrosa ha agraït els tutors i tutores la tasca que realitzen amb l’alumnat de pràctiques i ha dit, referint-se a les poques dones que encara es troben en les titulacions tècniques i els pocs homes en titulacions com l’educació infantil, que l’Ajuntament ha de ser generador d’aquestes vocacions per trencar estereotips. Larrosa ha agraït els alumnes la seva dedicació durant els mesos de pràctiques i el seu treball amb la primera institució de la ciutat.

Per la seva banda, la regidora d’Educació. Rosa Maria Salmeron, també ha agraït els tutors/es i alumnes la seva dedicació conjunta en unes pràctiques que contribueixen a la formació dels alumnes i a la seva futura orientació professional. En el mateix acte han intervingut representants dels tutors, un dels alumnes en pràctiques i de les Escoles Bressol, que apleguen la majoria dels alumnes en pràctiques.

Han assistit a l’acte la 1a tinent d’alcalde i regidora de Recursos Municipals, Montse Mínguez, el cap de RRHH de l'Ajuntament de Lleida, Joan Milà, i els regidors José Maria Córdoba, Marta Gispert i Joan Vilella.