S’ensorra part del sostre d’un pis al c/ Maragall, sense danys personals

La Brigada d’Acció Immediata ha actuat en el primer pis del número 25 per apuntalar la paret mestra que ha cedit per uns treballs que s’hi feien Els veïns de l’immoble han estat desallotjats, sense haver-hi danys personals La Guàrdia Urbana ha donat suport als Bombers en l’actuació que ha requerit tallar i desviar el transit en aquesta alçada del carrer

El sostre d’una habitació d’un immoble del carrer de Maragall de Lleida s’ha ensorrat aquesta tarda, sense causar danys personals. Es tracta de l’edifici núm. 25, de quatre plantes, amb un pis per planta. L’incident s’ha produït al primer, on ha cedit una paret de càrrega on s’hi havia treballat.
Després de la inspecció de la tècnica municipal, la Brigada d’Acció Immediata hi ha actuat per apuntalar la paret afectada i per assegurar amb un element sòlid l’estructura. Un informe tècnic posterior determinarà l’actuació que s’hi haurà de fer.
L’edifici s’ha hagut de desallotjar com a mesura preventiva i de seguretat i, de moment, els veïns no podran tornar als habitatges. Els Serveis Socials de la Paeria han ofert allotjament a les persones afectades. Els veïns de dos pisos seran reallotjats. La resta passaran la nit amb familiars o pels seus propis mitjans.
La Guàrdia Urbana ha treballat conjuntament amb els Bombers de la Generalitat en aquesta actuació. Els agents han hagut de tancar i desviar el trànsit de vehicles: els del carrer del Bisbe Messeguer s’han derivat cap a Alcalde Sol i no es pot accedir al carrer Maragall des de Canonge Brugulat. El trànsit de vianants està tancat en el perímetre de l’edifici, pel que tampoc es pot accedir al bar de la planta baixa.