‘Supernit a les biblioteques’ a Pardinyes
Els nens i nenes estan convocats a la Biblioteca Municipal per ajudar a aconseguir la missió d’acabar amb el pla malèfic del Senyor de les Ombres, que està robant els llibres i guardant els malvats en un bagul per envair el món Aquesta és una activitat gratuïta adreçada a infants entre 4 i 10 anys acompanyats per un adult, però cal inscripció prèvia, ja que les places són limitades
La Biblioteca Municipal de Pardinyes acollirà pel divendres 31 de maig la ‘Supernit a les biblioteques’, una activitat gratuïta, adreçada a infants de 4 a 10 anys, acompanyats per un adult, que prèviament s’hagin inscrit, ja que les places són limitades.
Aquesta és una activitat en la qual col·laboren la Xarxa de Biblioteques Públiques de Catalunya i el Super3 per realitzar una acció participativa durant el mes de maig, amb l’objectiu de fomentar la lectura entre el públic infantil i familiar.
L’excusa és que el Senyor de les Ombres està robant llibres de les biblioteques i, amb la seva màgia fosca, està traient els malvats de dins dels llibres i els guarda en un bagul. La nit del 31 de maig els alliberarà tots perquè envaeixin el món. Només ho pot aturar la màgia positiva, com la de la Nenúfar i la Matoll, però elles soles no poden fer-ho. La missió de la “Supernit a les biblioteques” és que tots els súpers facin màgia per aturar el Senyor de les Ombres i retornar els malvats als llibres. Entre les 8 i les 9 del vespre, els membres del Super3 estan convocats a les biblioteques del tot el territori per participar en una activitat, especialment dissenyada per a l’ocasió i ajudar, així, la família del Super3, a posar fi al pla malèfic del Senyor de les Ombres.
Estirant del fil de les nostres investigacions, esbrinem també que, cada dia, en caure la nit, el Senyor de les Ombres, amagat en una nau tenebrosa, fa servir una màgia fosca i perillosa per aconseguir donar vida als malvats clàssics dels contes. Efectivament, aviat assistim estupefactes al moment que els malvats (bruixes, fantasmes, llops, vampirs, mòmies, zombis, reines ambicioses, pirates...) aconsegueixen sortir de les planes dels llibres i es converteixen en una tropa perillosa al món real, sempre al servei del Senyor de les Ombres.
El malèfic pla culminarà la nit del 31 de maig... si no ho impedim! La família del Super3 descobreix, potser ja massa tard, que només la màgia positiva de les petites elfes, la Nenúfar i la Matoll, pot lluitar contra el poder fosc del Senyor de les Ombres.
Però elles són massa petites, i els malvats són molts i poderosos... Per això, necessitem que tots els nens i nenes de Catalunya (tinguin o no carnet de Súper) vagin aquell dia a la biblioteca del seu poble o ciutat i, unint la seva màgia positiva, aconsegueixin que tots els malvats dels llibres retornin a les pàgines d’on no haurien d’haver sortit mai.