Reunió informativa el dimarts 14 per participar en la Gran Rua de Carnaval

Tindrà lloc a les 20 h, a la sala Alfred Perenya i s’hi explicaran les característiques i les normes bàsiques per participar en la desfilada, que es farà el dissabte 22 de febrer, així com en la resta d'actes que formen part del programa

L'organització del Carnaval de Lleida 2020 està enllestint el programa d’actes i aquest dimarts, dia 14 de gener, farà una reunió per informar de com s’ha de participar en les activitats, com la Gran Rua o la Cursa de llits. La reunió es farà a les 20 h, a la sala Alfred Perenya, a la Regidoria de Cultura (av. de Blondel, 64).
En aquesta trobada s’exposaran les característiques i les normes bàsiques per formar part de la comitiva de la Gran Rua, que enguany tindrà lloc el dissabte 22 de febrer. Les persones, colles o comparses que hi estiguin podran recollir els fulls d’inscripció i informar-se sobre l’horari, el recorregut, si es volen aclarir dubtes o fer algun tipus de suggeriment, etc.
El Carnaval és una de les celebracions més multitudinàries que tenen lloc a la ciutat de Lleida, especialment la Gran Rua. Per això, s’han de tenir en compte una sèrie de consideracions de cara a la desfilada per garantir el bon funcionament de la festa.
Per a més informació, Regidoria de Ciutat i Cultura.