L’Ajuntament de Lleida restableix els serveis de neteja viària i deixalleries a la ciutat i manté els equips de desinfecció entorn els centres sanitaris

La concessionària ILNET torna a operar a partir de l’1 de Maig com abans de la declaració de l’estat d’alarma pel Covid-19 Es mantenen els equips de reforç de desbrossament en jornades de matí i tarda, fins que s’hagi pogut cobrir tota la ciutat

L’Ajuntament de Lleida restableix a partir d’aquest divendres, 1 de maig, els mateixos nivells de serveis de neteja viària i deixalleries, que venia prestant l’empresa concessionària Ilnet abans de la declaració de l’estat d’alarma pel Covid-19.

Al mateix temps, Ilnet mantindrà els equips de desinfecció de carrers, centrant-se exclusivament entorn els centres sanitaris de la ciutat i de l’entitat municipal descentralitzada de Raimat (hospitals, clíniques i centres d’assistència primària), així com del menjador social de la Fundació Jericó.
Tanmateix està previst que es mantinguin els equips de reforç de desbrossament en jornades de matí i tarda, fins que s’hagi pogut completar els treballs a tota la ciutat. En finalitzar aquest servei de reforç, els mateixos operaris prosseguiran amb la programació normal del servei d’escombrada manual.
Cal recordar que els serveis de recollida d’escombraries s’han mantingut sense canvis, des que al març es va decretar l’estat d’alarma, a excepció de la recollida comercial porta a porta, que es va reduir en disminuir l’activitat. Aquesta situació ha permès a la concessionària flexibilitzar els serveis i readaptar-los a aquelles tasques sobrevingudes pel Covid-19.