Més de 800 persones han participat en la Universitat Popular
Aquesta tarda se celebra la cloenda del cursos i tallers amb la representació de l'obra de teatre "L'hora del pati. Històries de nens i nenes" i la visita a l'exposició Alberto Giacometti
Més de 800 persones han participat durant el curs 2006- 2007 en els diferents cursos i tallers de la Universitat Popular, coordinats per l'Institut Municipal d'Educació. La Fundació la Caixa acull aquesta tarda l'acte de cloenda del curs amb una representació teatral i la visita a l'exposició Alberto Giacometti.
Els cursos i tallers desenvolupats dins de la Universitat Popular fan referència a diferents àmbits: llenguatge i comunicació, coneixements informàtics, formació personal, natura, arts visuals, música i educació en la dansa i el teatre. També s'han dut a terme activitats de promoció educativa i cultura com visites guiades a exposicions, representacions d'obres de teatre i un cicle de conferències sobre la comèdia clàssica.