II Copa Catalunya Minititans d'hoquei infantil
Tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de juny a la plaça de Sant Joan
La plaça de Sant Joan acollirà els dies 6, 7 i 8 de juny del 2008 la II Copa Catalunya Minititans d'hoquei infantil en la fase classificatòria de Lleida. El tinent d'alcalde Txema Alonso i Ramon Benito, organitzador d'oktitans i minititans i jugador en actiu del C.H. Blanes, han presentat el certamen.
L'activitat consisteix en un torneig d’hoquei categoria infantil 3, amb 2 jugadors i 1 porter al carrer i compta amb el següent calendari:
- S’organitzarà una seu a cada província, en aquest cas Lleida, on els millors equips de cadascuna passaran a jugar la fase final, que coincidirà amb el Torneig dels Titans.
- Va adreçat a les categories pre-benjamí, benjamí, aleví i infantil.
- Es jugarà en una pista de dimensions reduïdes de 24x14 m. on els equips estaran formats per dos jugadors i un porter.
- Els partits seran de dues parts, de 4 minuts cadascuna
El torneig dels minititans paral.lelament monta una zona lúdica consistent en un futbolí humà, un lloc per fer punteria en una porteria d’hoquei i un circuit de minibicis.