Primer de maig per a la cohesió social
L'alcalde, Àngel Ros, aposta per les polítiques socials, la formació i el foment de l'ocupació mitjançant l'obra pública per a fer front a la crisi econòmica
El paer en cap, Àngel Ros, ha defensat la importància de garantir la cohesió social en aquests temps de crisi econòmica mitjançant una l'aposta del sector públic per les polítiques socials, per l'educació i la formació continuada dels treballadors i pel foment de l'ocupació a través de l'obra pública. Ros ha commemorat la diada de l'1 de maig, festa dels treballadors, amb els representants dels sindicats majoritaris, la UGT i les CCOO. (adjuntem arxiu de so).
Ros ha encapçalat els representants de la Corporació que han participat en l'ofrena floral al bust dedicat a Pablo Iglesias, fundador de la UGT, que està situat als Camps Elisis. Alhora, també ha homenatjat, juntament amb la secretària general de la UGT Terres de Lleida, Rosa Palau, els afiliats que enguany es jubilen de les seves ocupacions professionals.
Alhora, l'alcalde ha pres part també en la festa i lliurament de premis que les CCOO han realitzat a la sala Alfred Perenya de l'IMAC. CCOO han distingit a títol pòstum Agustín Barbolla Bermejo amb el premi "Sempre Coco" per la seva trajectòria laboral i sindical sempre vinculada a aquest sindicat. D'altra banda, la plataforma Protegim l'Horta de Lleida ha rebut el guiardó "Coco amic"com a reconeixement a la seva tasca en defensa del territori.