El Palau de la Generalitat va acollir divendres passat l’acte central de la commemoració del 150è aniversari del naixement del pianista lleidatà Ricard Viñes. La sessió, que va incloure un recital de piano a càrrec de Miquel Villalba, va estar presidida per la consellera de Cultura, Sònia Hernández, i va comptar amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; del president de la Diputació, Joan Talarn; del comissari de l’Any Ricard Viñes, Màrius Bernadó, així com de familiars i hereus del músic.
22/06/2026
> https://www.paeria.cat/ca/actualitat/noticies/alcalde-larrosa-lany-vines-representa-un-compromis-de-ciutat-i-de-pais-perque-el-seu-nom-continui-inspirant-noves-generacions-de-musics-i-creadors