Comunicat de resposta a l’Associació Projecte Lleida

Un cop consultats els serveis jurídics de l’Ajuntament de Lleida i revisada la documentació, s’ha comprovat que el Jutjat del Contenciós Administratiu número 1, el que fa és donar 20 dies a la part recurrent en l’expedient administratiu, en aquest cas l’Associació Projecte Lleida, per tal de formalitzar el recurs presentat contra l’acord de la Junta de Govern Local de 14/07/2021, durant l’anterior mandat al govern de la Paeria.

Per tant, no és l’Ajuntament qui ha de fer el proper pas en un termini de 20 dies sinó l’Associació Projecte Lleida, tal com consta a la documentació. Encara no s’ha atorgat a la Paeria el termini per contestar a la demanda.

Així consta a la Diligència d’Ordenació de 15/01/2025 del Jutjat Contenciós Administratiu 1 de Lleida:
De conformidad con lo dispuesto en el art. 52.1 de la Ley Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-administrativa (LRJCA) acuerdo que se entregue a la parte recurrente el expediente administrativo, en soporte electrónico, mediante su remisión por vía telemática al tiempo de notificar esta resolución o a través de la consulta del expediente judicial electrónico, para que formalice la demanda en el plazo de VEINTE días.