L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, i la secretària d’Habitatge, Lídia Guillén, es van reunir divendres passat al Palau de la Paeria per preparar els temes d’habitatge que es tractaran a la segona Comissió Bilateral Paeria-Generalitat, prevista per a dijous vinent, 25 de juny. La trobada, que copresidiran l’alcalde i el conseller de la Presidència, Albert Dalmau, abordarà qüestions clau en matèria de regeneració urbana i habitatge. En aquest context, el paer en cap va proposar al Govern de la Generalitat que participi en el finançament del Pla de Millora Urbana i de noves línies de suport a la rehabilitació d’habitatges en el marc del Pla Integral del Centre Històric.
22/06/2026
> https://www.paeria.cat/ca/actualitat/noticies/paeria-i-generalitat-cerquen-formules-de-col-laboracio-per-impulsar-la-regeneracio-urbana-la-rehabilitacio-d2019habitatges-i-la-nova-construccio