La Paeria va celebrar dimarts passat el Ple de Política Municipal sobre l’estat de la ciutat i l’actuació del Govern. Durant la sessió, l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, va fer balanç de l’acció municipal i va destacar la millora econòmica, el descens dels delictes i l’increment de la inversió en manteniment, neteja i jardineria, amb la plantació de 4.000 arbres. Larrosa també va posar l’accent en l’objectiu d’arribar al 15% d’habitatge assequible mitjançant iniciatives de col·laboració publicoprivada, la planificació de més de sis milions de metres quadrats de sòl industrial i la quarantena d’accions de promoció del català impulsades. Els àmbits de la neteja, la seguretat, l’habitatge i la qualitat de vida van centrar les intervencions dels grups de l’oposició.
22/06/2026
> https://www.paeria.cat/ca/actualitat/noticies/201cconstruim-una-ciutat-pensada-des-de-la-vida-quotidiana-i-que-avanca-amb-ambicio-per-la-millora-del-benestar-dels-lleidatans-i-lleidatanes201d