Fantasmes de Guerra. La Baldufa
Data d'inici
- https://www.paeria.cat/ca/actualitat/agenda/fantasmes-de-guerra-companyia-de-comediants-la-baldufa
- Fantasmes de Guerra. La Baldufa
- 2026-01-24T18:00:00+01:00
- 2026-01-24T19:00:00+01:00
- Què?
- Cultura Teatre Familiar
- Quan?
- 24/01/2026 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)
- On?
- Teatre Municipal de l'Escorxador, C. de Lluís Companys s/n - 25003
- Nom de contacte
- Teatre Municipal de l'Escorxador
- Correu electrònic
- teatre@paeria.cat
- Telèfon de contacte
- 973279356
- Organitzador
- Ajuntament de Lleida_Teatre Municipal de l'Escorxador
- Preu
-
10 € / 6 €
- Venda d'entrades
- Lloc web extern
Tres amics inseparables creixen plegats entre berenars, jocs i somnis compartits. Fins que un dia, gairebé sense entendre com, esclata una guerra. Un conflicte entre germans que separa els seus camins. Dos bàndols. Una mort. I un ressentiment que persisteix al llarg dels anys.
El retrobament en una residència de gent gran reobre ferides i fa emergir els fantasmes del passat: Com es diuen les coses que mai s’han dit? Per què ens costa tant escoltar l’altre? I demanar perdó?
Fantasmes de guerra és un homenatge a les grans amistats, una mirada a la nostra Guerra Civil en clau d’humor, i també un acte —una mica esbojarrat i paranormal— que parla de l’absurditat dels conflictes i d’un últim intent de reconciliació. O serà ja massa tard?
Autoria: La Baldufa: Enric Blasi, Emiliano Pardo i Carles Pijuan, i Lucía Miranda
Direcció: Lucía Miranda
Intèrprets: Enric Blasi, Carles Pijuan i Pau Elias (músic)
Durada: 55 min
Teatre, amb música en directe. Familiar. +8