Alba Duque.

Orgia. Miquel Barcelona

Data d'inici

Què?
Cultura Dansa
Quan?
08/10/2026 de 20:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On?
Teatre Municipal de l'Escorxador, C. de Lluís Companys s/n - 25003
Nom de contacte
Teatre Municipal de l'Escorxador
Correu electrònic
Telèfon de contacte
973 27 93 56
Organitzador
Teatre Municipal de l'Escorxador_Ajuntament de Lleida
Preu

10 € / 6 € 

Venda d'entrades
Lloc web extern
Afegiu l'esdeveniment al calendari

Quan el plaer es converteix en resistència, el cos esdevé territori de revolta i memòria

Orgia reivindica el cos com a espai de llibertat, d’insurrecció i de memòria col·lectiva. La peça proposa recuperar el caràcter sagrat i comunitari del plaer, aspirant a restaurar el cos com a territori polític. Un espai on la fragilitat, el desig i l’excés conviuen per esberlar els límits imposats per la norma. Orgia és celebració, gaudi i resistència poètica.

 Aquesta creació de la Companyia Miquel Barcelona s’inscriu dins la línia d’investigació sobre les contracultures que la companyia ha desenvolupat en els darrers projectes. En aquest marc, Orgia es proposa deconstruir eines coreogràfiques de diverses danses contraculturals —voguing, waacking, twerk i dancehall — per generar un relat escènic que qüestiona i tensiona l’ús del plaer en cossos sotmesos a una mirada abusiva, capitalista i heteronormativa.

Coreografia: Miquel Barcelona en col·laboració amb l’equip d’intèrprets

Intèrprets: Miquel Barcelona, Helena Gispert, Martí Güell, Raúl Lorenzo, Bea Vergés, Danielle Mesquita i Isabella Dubroca

Assessorament: Aina Lanas, Ámbar Murgia, César López, Kim Jordan, Bea Vergés, Patrícia Hastewell, Marta Sanglàs, Jayce Gorgeus Gucci i Mariona Castillo

Disseny d’escenografia i  il·luminació: Laura Clos “Closca”

Espai sonor: Rodrigo Rammsy

Vestuari: Miguel Peñaranda

@miquelbarcelona/

Durada: 1 h

Dansa. Escorxadijous. +14