El professor Anicet Cosialls formarà part del Consell Assessor de la Ciència de l'Ajuntament
Ha estat rebut avui oficialment a la Paeria com a reconeixement a la seva tasca docent, que l'ha dut a guanyar recentment el Premi Catalunya d'Educació
Ha estat rebut avui oficialment a la Paeria com a reconeixement a la seva tasca docent, que l'ha dut a guanyar recentment el Premi Catalunya d'Educació
L'alcalde de Lleida Àngel Ros, ha presidit aquesta tarda la recepció oficial al professor Anicet Cosialls, recentment guardonat amb un dels Premis Catalunya d'Educació (Premi Marta Marta) en reconeixement al seu esforç per a la divulgació científica entre el jovent. El paer en cap ha anunciat que el professor Cosialls formarà part del Consell Assessor de la Ciència que es aprovar el passat mes de juliol i que es posarà en marxa al novembre.
Arxiu de so Àngel Ros
Anicet Cosialls fa 20 anys que exerceix la docència a l'IES Guindàvols. És un membre actiu del Moviment d'Innovació Educativa de les Terres de Lleida i és promotor i organitzador de la jornada 'Ciència al carrer', que se celebra anualment a Lleida en col·laboració amb l'Ajuntament.
El professor Anicet Cosialls, ha estat acompanyat per la seva família en la recepció oficial al Palau de la Paeria. També hi han assistit el regidor d'Educació Jesús Castillo i els portaveus de CiU, Isidre Gavin, el PP, M.José Horcajada i IC-V, Ramon Camats.