Xerrada sobre “Internet Segura”
El divendres 6 de novembre al Centre de Recursos Juvenils La Palma, a càrrec de la Unitat Regional de Proximitat i Atenció al Ciutadà dels Mossos d’Esquadra de Lleida
El divendres 6 de novembre al Centre de Recursos Juvenils La Palma, a càrrec de la Unitat Regional de Proximitat i Atenció al Ciutadà dels Mossos d’Esquadra de Lleida
L'Ajuntament de Lleida, mitjançant la Regidoria de Joventut, ofereix una xerrada que sota el títol d'Internet segura pretén donar a conèixer els mecanismes de garantia i salvaguarda de la integritat de col·lectius com ara els infants i adolescents a dins de la xarxa. La sessió anirà a càrrec de la Unitat Regional de Proximitat i Atenció al Ciutadà dels Mossos d’Esquadra de Lleida, que disposa d'un equip que treballa des de fa temps en el tema de la ciberdelinqüència en l’àmbit dels menors. Tindrà lloc el divendres 6 de novembre a partir de les 19 hores al Centre de Recursos Juvenils La Palma.
La xerrada pretén mostrar els desavantatges que pot comportar l’ús d’Internet, alhora que facilitar mesures i orientacions per evitar els possibles perills que ofereix la xarxa i com un bon ús dels recursos redunda en la prevenció. La xerrada està oberta als adolescents, als joves, als pares, als educadors, als professionals i a tota persona interessada en aquest tema.