Visita al Museu de l'Aigua
Un grup de dones del Casal de la Dona ha recorregut les instal·lacions de La Canadiense
Un grup de dones del Casal de la Dona ha recorregut les instal·lacions de La Canadiense
Un grup de quaranta dones ha visitat aquest dimecres el Museu de l’Aigua a l’edifici de La Canadiense. Aquesta activitat forma part del programa “La ciutat amb la mirada de les dones”, en el marc de l'Activa’t al Casal. Durant el recorregut, les dones han redescobert una etapa de la història de la ciutat, qui va ser l’enginyer Pearson, com es va projectar i construir el Canal de Seròs, els orígens del campament de La Canadiense i els testimonis d’algunes de les persones que hi van viure, gràcies a la documentació escrita i visual de què disposa el Museu. Al final del recorregut, les assistents van poder conéixer la col•lecció de les més de 1000 ampolles d’aigua procedents de diferents indrets del món.
D’altra banda, avui dijous, a les 18 h., tindrà lloc al Casal de la Dona una nova sessió del taller mensual “L’advocada respon...” que tractarà sobre els drets de les persones en matèria d’habitatge protegit: condicions i requisits d’accés al lloguer o a la compra, ajuts a la rehabilitació, etc. La xerrada anirà a càrrec de Cristina Ballesté, gerent de l’Empresa Municipal d’Urbanisme.
Totes les dones interessades a inscriure’s en els diferents tallers i activitats de l’Activa’t al Casal poden adreçar-se personalment al Casal de la Dona (plaça Fanalets de St. Jaume, s/n), per telèfon al 973 700 461 o per correu electrònic politiquesigualtat@paeria.cat