<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/11271>>.

“Ningú fora de joc”, partit de futbol benèfic per la reinserció de persones drogodependents

Tindrà lloc el proper 5 de juny a les 19 hores de la tarda a Almenar

Tindrà lloc el proper 5 de juny a les 19 hores de la tarda a Almenar

El tinent d’alcalde Txema Alonso, acompanyat de l’alcalde d’Almenar, Pascual Izquierdo, l’exjugador professional Xavier Sánchez, el fundador de l’Associació Agrupa’t, Iñaki Ramos, i l’entrenador del combinat de jugadors del Segrià, Félix Jiménez, han presentat aquest matí el partit de futbol benèfic “Ningú fora de joc”, que es celebrarà a Almenar el proper dissabte 5 de juny a les 19 hores de la tarda. Al partit participarà una àmplia selecció de jugadors del Segrià, així com ex-jugadors de primera divisió.

Aquesta activitat està organitzada per l’Associació Agrupa’t de Lleida, una entitat que treballa per la millora de la qualitat de vida i la reinserció social de persones que pateixen o han patit problemes de drogodependència. L’eix clau en aquest procés de recuperació és la pràctica esportiva, especialment el futbol, ja que suposa per als usuaris una eina potent de superació personal, cohesió social i enfortiment de salut individual i comunitària.

Després del partit tindrà lloc un sopar benèfic amb actuacions diverses. Els fons recaptats en aquestes dues activitats aniran destinades als diferents projectes que desenvolupa aquesta organització.