El Taller Acció Fem Visible l’Invisible fa un calendari per al 2011 amb fotos dels alumnes
La iniciativa, impulsada des de les regidories de Serveis Personals i Cultura, té el doble objectiu d’oferir un espai d’expressió i comunicació a les persones sense llar de la ciutat i sensibilitzar la població
La iniciativa, impulsada des de les regidories de Serveis Personals i Cultura, té el doble objectiu d’oferir un espai d’expressió i comunicació a les persones sense llar de la ciutat i sensibilitzar la població
El Taller Acció Fem Visible l’Invisible ha elaborat un calendari per al 2011 amb un recull d’imatges que han fet els participants d’aquesta iniciativa, impulsada des de d’àrea de la Lluita contra la Pobresa i l’Exclusió Social de la regidoria de Serveis Personals i Salut Pública, amb la col·laboració del museu La Panera i la regidoria de Cultura.
L’activitat, que s’ha realitzat durant aquest any 2010, ha permès alumnes expressar la seva creativitat i fer aquest calendari amb una mostra de les millors instantànies.
Aquest taller acció forma part del projecte “Art Contemporani i Persones en situació de Sense Llar”, sorgit en el marc de l’any europeu 2010 de lluita contra la pobresa i l’exclusió social. La proposta s’ha desenvolupat amb un doble objectiu: per una banda, oferir un espai d’expressió i comunicació a les persones sense llar de la ciutat de Lleida i, per l’altra, sensibilitzar la ciutadana.
Segons els responsables del taller, l’experiència ha estat del tot positiva, tant per a les persones que l’han seguit com per als professionals que els han orientat en aquests mesos.