<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/12392>>.

La reurbanització del primer tram de Vila Antònia, a punt

Les obres en aquest carrer, que tindrà la calçada i la vorera al mateix nivell, permetran millorar l’accessibilitat per als vianants, garantint una quinzena de places d’aparcament i una zona de càrrega i descàrrega

Les obres en aquest carrer, que tindrà la calçada i la vorera al mateix nivell, permetran millorar l’accessibilitat per als vianants, garantint una quinzena de places d’aparcament i una zona de càrrega i descàrrega

L’Ajuntament de Lleida està ultimant les obres de reurbanització del primer tram del carrer Vila Antònia, és a dir, entre la Rambla Ferran i el carrer Comerç. A hores d’ara, l’actuació continua en el tram comprès entre els carrers Comerç i Ramon Castejón, on actualment s’estan fent tasques de formigonatge. La reurbanització total del carrer Vila Antònia, que tindrà les mateixes característiques que el carrer Comerç, preveu que sigui de plataforma única, és a dir, la vorera i la calçada al mateix nivell, separats per pilones.

Aquesta actuació comprèn un àmbit de 2.570 m2 de superfície i 230 metres lineals i preveu renovar la xarxa de sanejament, aigua potable i telecomunicacions. Així mateix, es renovarà tot l’enllumenat, es col•locarà nou mobiliari urbà (12 bancs i cadires, 3 papereres i 170 pilones) i es mantindran una quinzena de places d’aparcament, així com una zona de càrrega i descàrrega al tram comprès entre la Rambla Ferran i el carrer Comerç.
En el tram final del carrer Vila Antònia, en el creuament del carrer del Riu i el passatge Miquel Fargas fins a l’avinguda del Segre, que és on s’eixampla es preveu crear un nou espai públic que incorporarà mobiliari urbà, es plantaran 4 nous arbres i jardineres.
La millora de tot el carrer Vila Antònia forma part del Pla de Barris Portal de la Magalena-Noguerola i té un pressupost de 337.402,82 €. En aquest sentit, cal destacar que la Paeria continuarà apostant per la millora de carrers de la zona perquè siguin accessibles i, alhora, prioritaris per als vianants.