Antoni Brufau visita el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida
El President de GlobaLleida, Antoni Brufau, i el seu Conseller Delegat, Xavier Pont, acompanyats pels representants dels diferents ens de promoció econòmica, empresarial, territorial i exterior que formen GlobaLleida, han visitat aquesta tarda les instal·lacions del Parc Científic i Agroalimentari de Lleida. Durant el recorregut s'han visitat les empreses instal•lades al Parc, posant de manifest la transformació d’aquest en els últims anys.
L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha definit el Parc Científic i Tecnològic “com una infraestructura bàsica per a la competitivitat de les empreses, on actualment treballen gairebé 1.000 persones”. Per la seva banda, Antoni Brufau ha destacat “l’esforç conjunt dels diferents ens de promoció econòmica de la demarcació, que treballen pel bé comú de les Terres de Lleida”.
Al finalitzar la visita, Antoni Brufau ha firmat al Llibre d'Or del Parc Científic.
GlobaLleida és un consorci públic que unifica els ens de promoció econòmica, empresarial i territorial en una sola entitat per a tota la demarcació, l’objectiu de la qual és contribuir al desenvolupament econòmic, empresarial i territorial de tota la província a través del foment de l’emprenedoria i l’ocupació, el suport a la innovació i a la competitivitat.