Presseguer participa en la visita de la Xarxa Local a inciatives de promoció econòmica a Madrid

L'estada se centrarà en projectes dels ajuntaments de Coslada, Aranjuez, Alcorcón i Madrid

L'estada se centrarà en projectes dels ajuntaments de Coslada, Aranjuez, Alcorcón i Madrid

El tinent d'alcalde Josep Presseguer participa del 18 al 20 de gener en una estada a Madrid organitzada per la Xarxa Local juntament amb una trentena de responsables municipals d'ocupació i promoció econòmica d'ajuntaments catalans com L'Hospitalet, Reus, Granollers i Vilanova i la Geltrú, entre d'altres.

La delegació catalana visitarà aquesta tarda les obres del Centro de Creación de las Artes de Alcorcón. L'Ajuntament de Coslada acollirà demà dos taules de treball sobre els projectes estratègics d'aquesta ciutat (Parque El Humedal, Centro de Transportes de Cosalda i Centro Integrado para el Pequeño Comercio) i sobre els serveis d'ocupació. En aquesta mateixa trobada, es presentarà la Xarxa Local de Promoció Econòmica, Formació i Ocupació. El mateix dia, tindrà lloc una conferència a l'Ajuntament d'Aranjuez sobre la seva experiència i projectes de patrimoni cultural, turisme i desenvolupament sostenible.  

Les sessions previstes per al 20 de gener se celebraran a l'Ajuntament de Madrid. Es presentarà el Consorcio Madrid -Sur integrat pels municipis de Getafe, Fuenlabrada, Leganés, Alcorcón i Parla (Consorcio Zona Sur) i Asalma. A més, tindrà lloc una taula rodona entre representants d'empreses allotjades al Viver de Carabanchel del consistori madrileny i es visitaran les instal·lacions.