La Paeria treu a licitació la construcció de 108 nous nínxols al Departament de Sant Anastasi
Aquesta actuació complementa la que ja va dur a terme l’any passat l’Ajuntament de Lleida amb la construcció de 108 nous nínxols més en aquest departament del cementiri municipal
Aquesta actuació complementa la que ja va dur a terme l’any passat l’Ajuntament de Lleida amb la construcció de 108 nous nínxols més en aquest departament del cementiri municipal
La Junta de Govern Local ha aprovat treure a licitació la construcció de 108 nous nínxols al Departament de Sant Anastasi, al cementiri municipal de Lleida, amb un pressupost de gairebé 200.000 €. En aquest sentit, aquesta actuació complementa la que ja va dur a terme l’any passat l’Ajuntament de Lleida quan va construir 108 nínxols més en aquest departament.
El Departament de Sant Anastasi és el més antic del cementiri municipal, ja que data de l’any 1784 i va ser enderrocat l’any 2006. Aquestes dues actuacions, amb les quals s’arribaran a construir 216 nínxols, formen part d’un projecte més ampli que preveu la construcció d’un total de 1.168 nous nínxols en tot el perímetre del departament, que té una superfície de 8.250 metres quadrats.
En concret, aquesta actuació de la primera fase se centra en la part que dóna al departament de Santa Cecília.