<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/12627>>.

La Paeria instal·la vuit noves plataformes accessibles als autobusos

En dos anys s’hauran col·locat una trentena responent d’aquesta manera al compromís que es va incloure al Pacte Social per a la Ciutadania

En dos anys s’hauran col·locat una trentena responent d’aquesta manera al compromís que es va incloure al Pacte Social per a la Ciutadania

L’Ajuntament de Lleida instal·larà properament vuit noves plataformes per millorar l’accessibilitat de les persones als autobusos. Així, aquesta setmana s’han iniciat les obres per construir-ne la primera, que està ubicada a la parada Riu Éssera 2, concretament entre Prat de la Riba i Príncep de Viana.

Les altres set plataformes s’ubicaran a les parades Ambulatori 2 (a Prat de la Riba, sentit Ricard Viñes), Universitat 2 (Rambla d’Aragó, al costat del carrer Canonge Brugulat), plaça Sanaüja (a l’avinguda del Segre), Pont Vell 2 (a l’avinguda Blondel, al costat del riu, sentit estació Renfe), CAP Balàfia 1 (carrer Baró de Maials, davant del centre d’atenció primària) i CAP Balàfia 2.

En els darrers dos últims anys, l’Ajuntament de Lleida ha col·locat una trentena de noves plataformes, amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat als autobusos i permetre també millorar la seguretat dels vianants en casos de voreres estretes i realitzar, a la vegada, una acció dissuasòria davant els vehicles que estacionen a les parades d’autobús. Aquesta mesura format part de la millora integral de l’accessibilitat, compromís que es va incloure al Pacte Social per a la Ciutadania.