<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/13269>>.

Lleida acull el XI Festival Nacional de Videoftalmologia

L’alcalde de Lleida celebra que aquest congrés es faci a Lleida i felicita el Dr. Rafael Ferreruela per la seva organització. El Festival compta amb la participació de més d’un centenar d’especialistes de l’oftalmologia d’arreu de l’estat

L’alcalde de Lleida celebra que aquest congrés es faci a Lleida i felicita el Dr. Rafael Ferreruela per la seva organització. El Festival compta amb la participació de més d’un centenar d’especialistes de l’oftalmologia d’arreu de l’estat

Lleida acull aquest dissabte el XI Festival Nacional de Videoftalmologia a la Facultat de Medicina de la UdL. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha assistit a l’inici del congrés i ha saludat els participants. Ros ha felicitat els seus organitzadors, amb el doctor Rafael Ferreruela al capdavant, per l’organització d’aquesta cita científica que és molt benvinguda a la ciutat, com la resta d’esdeveniments d’aquest tipus que hi tenen lloc. L’alcalde també els ha animat a celebrar el festival anualment, ja que es va recuperar l'any passat després d'uns anys sense celebrar-se.

El XI Festival Nacional de Videoftalmologia compta amb la participació de més d’un centenar d’especialistes de l’oftalmologia que per primera vegada són d’arreu de l’estat -fins ara s'obria a especialistes de Catalunya, Aragó i València-. Aquest congrés combina la medicina i les creacions audiovisuals. Més d’una cinquantena de professionals han presentat a concurs els vídeos d’operacions quirúrgiques i innovacions tècniques, que s’han dividit en les àrees que corresponen a les diferents parts de l'ull humà. El jurat està format per experts de prestigi de les diferents comunitats autònomes que hi participen.