El Torneig de Golf Esclerosi Múltiple recapta 2.500 euros
Montse Mínguez assisteix al Raimat Golf Club a l’acte de lliurament de trofeus del Torneig, amb el qual col·labora la Paeria
Montse Mínguez assisteix al Raimat Golf Club a l’acte de lliurament de trofeus del Torneig, amb el qual col·labora la Paeria
El Torneig de Golf Esclerosi Múltiple, que s’ha jugat aquest diumenge a les instal·lacions del Raimat Golf Club, ha recaptat 2.500 euros. La tinenta d’alcalde Montse Mínguez ha assistit a l’entrega de premis del torneig, que enguany celebra la novena edició. Un centenar de golfistes han participat en aquesta iniciativa solidària i han contribuït en la recaptació a través de les seves inscripcions en el torneig. També s’hi han sumat les aportacions de particulars i d’empreses.
Els guanyadors del torneig han estat Josep A. García García en categoria masculina; Concha Otto, en la femenina; i Juanjo Griñó, en la sènior.
L’Ajuntament de Lleida col·labora amb aquest torneig i també amb altres projectes de la Fundació Esclerosi Múltiple, com el Mulla’t o amb l’Hospital de dia Miquel Martí i Pol.