La Cantada d’havaneres omple de gom a gom la plaça Sant Joan
Durant l’actuació, s’ha fet un reconeixement al compositor, cantant i músic del grup Morralla, Josep Maria Roglan. També s’ha presentat el tercer treball del grup Arrels de la Terraferma
Durant l’actuació, s’ha fet un reconeixement al compositor, cantant i músic del grup Morralla, Josep Maria Roglan. També s’ha presentat el tercer treball del grup Arrels de la Terraferma
La plaça Sant Joan s’ha quedat petit aquest dijous per acollir la tradicional Cantada d’havaneres, amb els grups Arrels de la Terraferma i Morralla. La tinenta d’alcalde Montse Parra ha assistit a la cantada, que ha estat especial per dos motius.
Per una banda, l’actuació d’aquest dijous ha servit per fer un reconeixement al compositor, cantant i músic del grup Morralla, Josep Maria Roglan, autor de “La barca xica”, una de les havaneres amb més èxit. Quan el grup ha acabat la interpretació d’aquesta havanera, han fet pujar l’homenatjat a l’escenari i la regidora de Cultura li ha fet entrega d’un obsequi, en reconeixement a la seva trajectòria i a la contribució i la dedicació a les havaneres.
Per l’altra, la cantada ha servit de marc per a la presentació del nou treball discogràfic del grup Arrels de la Terraferma: Unamicamés. Aquest és el tercer enregistrament de la formació. El primer, com de presentació, duu el nom del grup i el segon es va titular dTOTlnAMICa.
A part del repertori clàssic del món de les havaneres, durant l’actuació a la plaça Sant Joan, s’han escoltat diverses composicions, algunes d’elles pròpies dels mateixos grups.