El Lleida Llista Blava s’estrena a casa amb una victòria davant el Mataró
L’alcalde de Lleida ha celebrat el triomf amb l’equip i l'afició, al pavelló municipal Onze de Setembre
L’alcalde de Lleida ha celebrat el triomf amb l’equip i l'afició, al pavelló municipal Onze de Setembre
L’equip d’hoquei patins Lleida Llista Blava s’ha estrenat aquest diumenge a casa amb una victòria davant el Mataró, per 5 gols a 4. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat del regidor d’Esports, Txema Alonso, ha assistit al primer partit de lliga que el conjunt lleidatà ha jugat davant la seva afició i ha celebrat el triomf amb l’afició, al pavelló municipal Onze de Setembre. El paer en cap ha baixat al vestidor amb el president del club, Enric Duch, i ha felicitat l’equip per aquesta victòria tan treballada.
Lluís Rodero i Marc Solé han fet els gols del conjunt lleidatà, amb tres i dos gols respectivament. Així, l’equip, entrenat per Albert Folguera, ha sumat la primera victòria de la temporada després d’ensopegar en la jornada inicial a Lloret.
El Lleida Llista Blava ha estrenat nou horari, jugant diumenge a les 12 del migdia. L’equip llistat també ha aprofitat aquest primer partit de lliga davant l’afició per estrenar les noves samarretes per aquesta temporada, dissenyades pel jugador Rodero.