De Nuvis aconsegueix la plena ocupació amb 95 expositors
El Col·legi de Joiers de Lleida participa per primera vegada en el certamen, que tindrà lloc del 4 al 6 de novembre a Fira de Lleida
El Col·legi de Joiers de Lleida participa per primera vegada en el certamen, que tindrà lloc del 4 al 6 de novembre a Fira de Lleida
La 13a edició de la fira De Nuvis (Saló d’Equipaments i Serveis per a Celebracions) tindrà lloc entre el 4 i el 6 de novembre en el pavelló 4 de la Fira de Lleida amb un total de 95 expositors, és a dir, plena ocupació. El certamen presenta enguany diverses novetats, com el sorteig de serveis i productes que faran els expositors de De Nuvis entre els visitants del saló per un valor total de més de 10.000 euros, el doble que l’edició anterior. Entre els premis hi haurà detalls per als convidats, reportatges fotogràfics, una estada complerta en un balneari, flors, joies, llenceria, sopars romàntics i packs d’estètica.
Àngel Ros, alcalde de Lleida i president del Patronat de Fira de Lleida, ha remarcat que “malgrat aquests temps difícils, el certamen ha aconseguit la plena ocupació, fet que demostra la vitalitat del comerç local i la seva aposta per una fira dedicada a tot tipus d’esdeveniments socials”. Miquel Padilla, vicepresident de la Diputació de Lleida, ha destacat que “De Nuvis és una fira local que traspassa l’àmbit d’influència de Lleida”. Octavi Miarnau, director dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació, s’ha felicitat per l’èxit de participació d’expositors i ha recordat que el certamen inclou tot tipus d’actes socials com ara casaments, comunions, batejos i festes familiars i d’empresa.
Oriol Oró, director general de Fira de Lleida, ha fet esment de la presència per primera vegada a la fira del Col·legi Oficial de Joiers de Lleida, amb un estand propi i amb la participació en les desfilades. Oró ha remarcat que, a diferència del que passa en altres fires, “a De Nuvis es fa negoci in situ, per la qual cosa els expositors surten amb comandes tancades”.
Desfilades i sortejos
A més de l’àrea expositiva, el saló De Nuvis oferirà als visitants desfilades de moda, el dissabte dia 5 i el diumenge dia 6, a les 18 i a les 19.45 h, amb la participació de les empreses Lianes, Jip, Franquesa, Hairstudio by Dani, Sara Buira Estètica, Booknovias.com i el Col·legi Oficial de Joiers de Lleida, que serà present per primera vegada amb un estand. També hi haurà una demostració de maquillatge de núvia a càrrec d’Estètica Sara Buira i una exhibició de pentinats de núvia amb Hairstudio by Dani.
També es podrà gaudir de música en directe durant la fira a càrrec de Clàssica, música d’events, i hi haurà actuacions de drag queens, mariachis, antiboys i capoeira a càrrec de Personal Events Lleida. Un altre dels atractius del saló serà el sorteig d’un premi de 1.500 euros entre totes les parelles que s’hagin de casar i contractin un servei durant la fira. Aquesta quantitat es podrà gastar en l’adquisició de productes i serveis dels expositors presents en el saló.
De Nuvis aplegarà una vintena de sectors relacionats amb el món dels casaments, les comunions, els batejos i altres activitats socials d’aquest àmbit. El saló ofereix una àmplia oferta relacionada amb els sectors de les agències de viatges; alta costura, vestits de nuvi, núvia i de festa; animació i espectacles; càtering; cuines i banys; moda infantil, bateig i comunió; participacions i regals; estètica i perruqueria; fotografia i vídeo; floristeria; joieria; llenceria; lloguer de carpes i accessoris; organització d’actes socials; restaurants i banquets; revistes i portals d’Internet; complements per a la núvia; decoració, etc.
La inauguració oficial de De Nuvis tindrà lloc el divendres 4 de novembre, a les 17.30 h, a l’entrada del Pavelló 4, i anirà a càrrec de l’alcalde de Lleida, Àngel Ros.
L’horari del saló De Nuvis anirà de 17 a 20.30 h (divendres) i de 10.30 a 20.30 h (dissabte i diumenge). El preu del certamen és de 4 euros, i inclou l’exposició, les desfilades de moda, les actuacions i les exhibicions.